Thursday, September 30, 2010

FAMILY HANG OUT DAY ^^

keadaan sebelum raye.. pe lg... shopping2 la.. gamba sy tgh shopping xde la.. sbb time shopping akn tdak semena2 sy akan lupe cmre yg sy bwak.. just like habit.. losing my mind went a saw a mall.. saya kuat shopping.. klo saya xshopping saya suke tolong shopping kan utk adik sy.. especailly yg sorg ni.. die nyer bju die minx tlong saya shopping kn.. saya suke..
saya sayang ini adik.. event saya sgt grang same diorg..
semue xkn caye sy grang ngan adik.. da terlalu tegas..
diorg lg tkot dr sy dr ayh n mak saya.. ble sy ckp skali msti semue jln..
klo org lain ckp mcm ckp ngan tiang..
sementare menunggu minah ni kat dlm fitting room :
on the way back home while in car
i'm home
the end of day..
time 4 dinner..
walah~~! my big apple..
12 bji utk 1 fmly.. ckop la kowt..

No comments:

Post a Comment